logo koleje wielkopolskie 32x32 Dodaj Koleje Wielkopolskie na pulpit Dodaj

Dodaj Koleje Wielkopolskie na pulpit, przeciągając ikonkę kłódki z paska adresu w wybrane miejsce na pulpicie.

Dodaj Koleje Wielkopolskie do ekranu startowego: wybierz menu , a następnie "Strona > Dodaj skrót do strony".

RODO
Podróż bez barier
 Tłumacz Migam 
logo migam
A- A A+
A A A A
Infolinia: 616 500 106

Dla pasażera

Karty pomocy

Trudności w porozumiewaniu się? Nie w Kolejach Wielkopolskich!

Mamy informację dla tych z naszych Pasażerów, dla których podróż pociągiem może być nieco zniechęcająca, a komunikacja werbalna utrudniona. Postanowiliśmy idąc za wzorem dobrych praktyk, przekazać do użytku karty, które Pasażer może wydrukować, wyciąć i pokazać obsłudze pociągu, jako sposób dyskretnego wyrażenia pytania o dodatkową pomoc, w sytuacji jeśli Pasażer woli nie pytać na głos.

Na przykład, jeśli być może jesteś trochę niepewny w utrzymaniu równowagi, gdyż posługujesz się sprzętem wspomagającym poruszanie się, a więc potrzebujesz więcej czasu, aby usiąść na miejscu, zanim pociąg ruszy lub czytasz z ruchu warg, więc możesz oczekiwać, że Pracownik drużyny konduktorskiej spojrzy na Ciebie, gdy mówisz. Niezależnie od potrzebnej pomocy, te małe karty będą miały odpowiedni komunikat, z którego możesz skorzystać, albo możesz wypełnić jedną z pustych kart własną prośbą o pomoc.

Wytnij wszystkie karty, których chcesz użyć lub pokaż w telefonie i miej je przy sobie podczas podróży, aby móc pokazać je obsłudze drużyny konduktorskiej podczas wsiadania, która zrobi wszystko, co w jej mocy, aby Ci pomóc. Oczywiście nie musisz używać tych kart, są one po prostu dostępne, jeśli chcesz ich użyć.

Niektórzy z naszych Pracowników drużyny konduktorskiej znają język migowy. Nie obawiaj się go używać.

Okładka zestawu Karty Pomocy

Pliki do pobrania

KARTY POMOCYPOBIERZpdf13.0 MBKARTY POMOCYpdf13.0 MBPOBIERZ